Uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI POSLOVANJA
trgovačkog društva
Shopen Group s.r.o.
sa sjedištem Purkyňova 3050/99a, 612 00 Brno, Češka Republika
identifikacijski broj: 29365252
upisano u sudski registar koji vodi Trgovački sud u Brnu, odjel C, uložak 75661

za prodaju robe putem internetske trgovine smještene na internetskoj adresi www.bagalio.hr


1  UVODNE ODREDBE

1.1  Ovi opći uvjeti poslovanja (dalje u tekstu: „Opći uvjeti“) trgovačkog društva Shopen Group s.r.o. (dalje u tekstu: „Prodavatelj“) sastavljeni su u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05 i dr.) i uređuju međusobna prava i obveze ugovornih strana koje nastaju na temelju kupoprodajnog ugovora (dalje u tekstu: „Ugovor“) sklopljenog između Prodavatelja i druge fizičke osobe (dalje u tekstu: „Kupac“) putem internetske trgovine Prodavatelja. Internetska trgovina dostupna je na www.bagalio.hr (dalje u tekstu: „Web‑stranica“) putem njezina sučelja (dalje u tekstu: „Web‑sučelje trgovine“).

1.2  Ovi Opći uvjeti ne primjenjuju se kada osoba koja namjerava kupiti robu od Prodavatelja djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti ili samostalnog obavljanja profesije.

1.3  Odredbe koje odstupaju od ovih Općih uvjeta moguće je ugovoriti u Ugovoru. U slučaju nesuglasja odredbe Ugovora imaju prednost.

1.4  Opći uvjeti čine sastavni dio Ugovora. Ugovor i Opći uvjeti izrađeni su na hrvatskom jeziku.

1.5  Prodavatelj može mijenjati ili dopunjavati Opće uvjete; prava i obveze nastale za vrijeme važenja prethodne verzije ostaju neizmijenjena.


2  KORISNIČKI RAČUN

2.1  Registracijom na Web‑stranici Kupac pristupa svom korisničkom sučelju (dalje u tekstu: „Korisnički račun“), putem kojega može naručivati robu. Kupnja je moguća i bez registracije, izravno sa Web‑sučelja trgovine.

2.2  Kupac je pri registraciji i naručivanju robe dužan navoditi točne i potpune podatke te ih ažurirati u slučaju promjene. Prodavatelj podatke smatra točnima.

2.3  Pristup Korisničkom računu zaštićen je korisničkim imenom i lozinkom; Kupac je dužan čuvati povjerljivost pristupnih podataka.

2.4  Kupac ne smije omogućiti korištenje svog Korisničkog računa trećim osobama.

2.5  Prodavatelj može ukinuti Korisnički račun, osobito ako ga Kupac ne koristi dulje od dvije godine ili krši svoje obveze iz Ugovora.

2.6  Kupac prihvaća da Korisnički račun može biti privremeno nedostupan radi nužnog održavanja.


3  SKLAPANJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA

3.1  Prikaz robe na Web‑sučelju isključivo je informativne prirode; Prodavatelj nije obvezan sklopiti Ugovor za takvu robu.

3.2  Web‑sučelje sadrži podatke o robi, uključujući cijene s PDV‑om te troškove povrata ako robu nije moguće vratiti uobičajenom poštom. Cijene vrijede sve dok su prikazane.

3.3  Web‑sučelje sadrži i informacije o troškovima pakiranja i dostave, koje vrijede za dostavu unutar Republike Hrvatske.

3.4  Za narudžbu robe Kupac ispunjava narudžbeni obrazac koji sadrži:
 a) oznaku naručene robe;
 b) način plaćanja i dostave;
 c) podatke o troškovima dostave (dalje zajednički: „Narudžba“).

3.5  Prije slanja Narudžbe Kupac može provjeriti i ispraviti unesene podatke. Narudžba se šalje klikom na gumb „NARUČI“; Prodavatelj odmah e‑poštom potvrđuje primitak Narudžbe.

3.6  Prodavatelj može, ovisno o Narudžbi (količina, cijena, troškovi), zatražiti dodatnu potvrdu Narudžbe.

3.7  Ugovor nastaje kada Prodavatelj dostavi Kupcu potvrdu prihvata Narudžbe na e‑mail Kupca.

3.8  Kupac pristaje na sredstvo daljinske komunikacije; vlastite troškove (internet, telefon) snosi sam.

3.9  Kupac može stornirati Narudžbu bez navođenja razloga na [email protected].


4  CIJENA I NAČINI PLAĆANJA

4.1  Kupac cijenu i troškove dostave može platiti:

  • pouzećem pri preuzimanju;

  • bankovnim prijenosom na račun Prodavatelja (Wise Europe SA);

  • online putem sustava GOPAY;

  • online bankovnom ili kreditnom karticom.

4.2  Ako nije drukčije navedeno, pojmom „kupoprodajna cijena“ obuhvaćeni su i troškovi dostave.

4.3  Prodavatelj ne zahtijeva akontaciju, osim ako čl. 4.6 predviđa avans.

4.4  Kod gotovinskog plaćanja cijena dospijeva pri preuzimanju; kod bezgotovinskog u roku 14 dana od sklapanja Ugovora.

4.5  Kod bezgotovinskog plaćanja Kupac je dužan navesti poziv na broj (VAR‑simbol). Obveza se smatra ispunjenom po primitku sredstava na račun Prodavatelja.

4.6  Ako Kupac ne potvrdi Narudžbu (čl. 3.6) Prodavatelj može zahtijevati cjelokupnu uplatu unaprijed.

4.7  Popusti se ne mogu zbrajati.

4.8  Prodavatelj izdaje račun (PDV obveznik) i šalje ga e‑poštom nakon zaprimljene uplate.

4.9  Za plaćanje je dostupna usluga ePlatba+ koja Kupca preusmjerava u internet‑bankarstvo.

4.10  Prodavatelj šalje robu po primitku potvrde o uplati; transakcije provodi GOPAY.

4.11  Osjetljivi bankovni podaci zaštićeni su sigurnosnim sustavima banaka; treće strane ih ne vide.

4.12  Sklapanjem Ugovora Kupac daje suglasnost za obradu kontakt‑podataka u svrhe izvršenja plaćanja.

4.13  Ponovljena plaćanja karticom:
 a) Kod prve kupnje Kupac unosi podatke kartice kroz sigurnu 3‑D Secure formu; kartični podaci pohranjeni su u banci.
 b) Pri sljedećoj kupnji registriranog Kupca plaćanje se izvršava automatski bez preusmjeravanja na platnu stranicu.


5  ODUSTANAK OD UGOVORA

5.1  Kupac prima na znanje da, sukladno čl. 86. Zakona o zaštiti potrošača, nema pravo odustati od Ugovora za: robu izrađenu po specifikaciji Kupca; lako pokvarljivu robu; robu zapečaćenu iz higijenskih razloga ako je pečat uklonjen; audio‑, video‑zapise ili računalne programe s uklonjenom originalnom ambalažom.

5.2  Ako se ne radi o slučaju iz čl. 5.1, Kupac ima pravo odustati u roku 14 dana od preuzimanja robe (odnosno posljednje isporuke), bez navođenja razloga. Obavijest o odustanku mora biti poslana u navedenom roku na adresu Prodavatelja ili e‑mail [email protected].

5.3  Odustankom se Ugovor poništava od početka. Kupac mora vratiti robu u roku 14 dana. Trošak povrata snosi Kupac do visine najjeftinijeg ponuđenog načina dostave.

5.4  Prodavatelj vraća uplaćeni iznos istim sredstvom plaćanja u roku 14 dana od zaprimanja obavijesti, ali ne prije povrata robe ili dokaza o slanju.

5.5  Prodavatelj može prebijati štetu na robi s iznosom za povrat.

5.6  Prodavatelj također može odustati u bilo kojem trenutku do primopredaje robe, uz povrat cijene.

5.7  Ako je uz robu dar, darovni ugovor se raskida vraćanjem dara zajedno s robom.

5.8  Kupac može odustati i u roku 30 dana pod uvjetom da vrati robu nekorištenu, neoštećenu, u originalnoj ambalaži i s etiketama, u poslovnici Křenova 210/64, 602 00 Brno.

5.9  Kupac može koristiti obrazac za odustanak od Ugovora.


6  DOSTAVA ROBE

6.1  Ako je dostava dogovorena na poseban zahtjev Kupca, Kupac snosi rizik i dodatne troškove.

6.2  Kupac je obvezan preuzeti robu na adresi dostave.

6.3  Ako dostava mora biti ponovljena ili promijenjena zbog Kupca, on snosi troškove ponovne/izmijenjene dostave.

6.4  Kupac je dužan provjeriti neoštećenost ambalaže pri preuzimanju i odmah prijaviti oštećenja prijevozniku; po potrebi može odbiti pošiljku.

6.5  Dodatna prava i obveze mogu biti uređena posebnim uvjetima isporuke Prodavatelja.


7  ZAMJENA ROBE

7.1  Kupac može zamijeniti robu ako je nekorištena, neoštećena, u originalnoj ambalaži i s etiketama.

7.2  Zamjena je moguća osobno u poslovnici Bagalio, Křenova 210/64, Brno, ili slanjem preporučenog paketa na sjedište uz kopiju računa i dopis o željenoj zamjeni te IBAN‑om za povrat razlike cijena.

7.3  Kupac nadoknađuje razliku cijene po dogovoru s Prodavateljem bankovnim prijenosom ili gotovinom pri preuzimanju.

7.4  Sve troškove zamjene snosi Kupac.


8  PRAVA ZA NEDOSTATKE (REKLAMACIJE)

8.1  Prava i obveze glede materijalnih nedostataka uređuju se Zakonom o obveznim odnosima i Zakonom o zaštiti potrošača (NN 19/22).

8.2  Prodavatelj jamči da roba pri preuzimanju nema nedostatke, a posebno:
 a) odgovara dogovorenim svojstvima;
 b) prikladna je za uobičajenu svrhu;
 c) odgovara uzorku ili predlošku;
 d) isporučena je u odgovarajućoj količini i težini;
 e) sukladna je propisima.

8.3  Ako se nedostatak pojavi u roku 12 mjeseci, smatra se da je postojao pri preuzimanju.

8.4  Kupac može reklamirati nedostatke u roku 24 mjeseca, osim ako je za robu određeno drukčije jamstvo.

8.5  Pravo na reklamaciju ne postoji za robu snižene cijene zbog poznatog nedostatka, za uobičajeno trošenje, niti ako je Kupac uzrokovao nedostatak.

8.6  Reklamacije se podnose Prodavatelju; ako je naznačen ovlašteni servis bliži Kupcu, pravo se ostvaruje tamo. Prodavatelj izdaje pisanu potvrdu o zaprimljenoj reklamaciji i njezinu rješenju.

8.7  Reklamacija se može podnijeti na adresi Bagalio, Křenova 210/64, 602 00 Brno ili na [email protected].

8.8  Kupac prilikom prijave nedostatka navodi traženi način rješavanja; odabir se ne može mijenjati bez pristanka Prodavatelja.

8.9  Ako roba nema svojstva iz čl. 8.2, Kupac može zahtijevati isporuku nove robe bez nedostatka, zamjenu dijela, popravak, sniženje cijene ili može odustati od Ugovora.

8.10  Dodatna prava i obveze mogu biti uređena Pravilnikom o reklamacijama Prodavatelja.


9  DODATNA PRAVA I OBVEZE STRANA

9.1  Vlasništvo nad robom prelazi na Kupca plaćanjem pune cijene.

9.2  Prodavatelj nije vezan kodeksima ponašanja u smislu Zakona o zaštiti potrošača.

9.3  Prigovore Kupac podnosi na [email protected]; Prodavatelj odgovara e‑poštom.

9.4  Za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova nadležan je Državni inspektorat RH, Šubićeva 29, 10000 Zagreb, a platforma ODR EU dostupna je na https://ec.europa.eu/consumers/odr.

9.5  Europski potrošački centar Hrvatska, Ulica grada Vukovara 78, 10000 Zagreb, kontaktna je točka prema Uredbi (EU) 524/2013.

9.6  Prodavatelj posluje na temelju važeće obrtnice/Dozvole; nadzor provode nadležna tijela (Državni inspektorat, AZOP).

9.7  Kupac preuzima rizik promjene okolnosti u smislu čl. 369. ZOO‑a.


10  ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

10.1  Informacije sukladno čl. 13. Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR), vezane uz obradu osobnih podataka Kupca radi izvršenja Ugovora i zakonskih obveza, dostupne su u zasebnom dokumentu Politike privatnosti Prodavatelja.


11  MARKETING I KOLAČIĆI

11.1  Kupac pristaje primati informacije o robi i uslugama te marketinške poruke na svoju e‑mail adresu; detalji obrade podataka navedeni su u Politici privatnosti.

11.2  Kupac pristaje na spremanje kolačića na svoje računalo; suglasnost može povući ako kupnja i izvršenje Ugovora to dopuštaju bez kolačića.


12  DOSTAVA OBAVIJESTI

12.1  Komunikacija između stranaka odvija se putem e‑mail adrese Kupca, osim ako stranke ne ugovore drukčije.


13  ZAVRŠNE ODREDBE

13.1  Ako Ugovor ima međunarodni element, mjerodavno je pravo Republike Hrvatske; potrošačka prava utvrđena propisima ostaju neokrnjena.

13.2  Ako je koja odredba ovih Općih uvjeta ništetna ili nevaljana, zamjenjuje je odredba koja joj je po smislu najbliža; valjanost ostalih odredaba ostaje neupitna.

13.3  Ugovor i Opći uvjeti arhiviraju se elektronički i nisu javno dostupni.

13.4  Kontakt‑podaci Prodavatelja: Bagalio, Křenova 210/64, 602 00 Brno, Češka; e‑mail: [email protected].


U Brnu, 2. siječnja 2025.

Akceptujeme karty VISA Akceptujeme karty Mastercard Akceptujeme karty Maestro Akceptujeme Google Pay Akceptujeme Apple Pay