Često postavljana pitanja

Moja narudžba

Nije mi stigla potvrda narudžbe, što da radim?

Dostava potvrde narudžbe može potrajati. Ako potvrda vaše narudžbe ne stigne isti dan kada ste naručili proizvod, molimo kontaktirajte nas. Ako je vaša narudžba uspješno poslana, na zaslonu će se prikazati obavijest „Odlično, vaša narudžba je poslana :)“ i pregled vaših kontakt podataka za provjeru.

Kada će moja narudžba biti poslana? Koji je rok isporuke?

Prilikom pregleda proizvoda, kod svake varijante imate mogućnost kliknuti na poveznicu "Kada ću dobiti robu", gdje navodimo predviđeni datum isporuke robe na vašu adresu svim ponuđenim načinima dostave. Općenito vrijedi da ako je narudžba napravljena radnim danom prijepodne, roba može biti otpremljena još isti dan, ako je roba na zalihi u središnjem skladištu ili u poslovnici u Brnu. Više informacija o dostupnosti i otpremi robe možete pronaći u odjeljku Dostupnost robe.

Napravio/la sam pogrešku u narudžbi (pogrešan e-mail, telefon, način plaćanja, pogrešan broj komada, druga varijanta boje), što mogu učiniti?

Prije slanja narudžbe preporučujemo da još jednom vrlo pažljivo provjerite sve navedene podatke i odabrane opcije. Ako unatoč tome primijetite da ste negdje pogriješili, ne paničarite i što prije nas kontaktirajte. Zajedničkim snagama možemo riješiti vaš problem.

 

Odabir robe

Hoće li varijanta boje proizvoda koju sam naručio/la izgledati potpuno isto kao proizvod na slici u e-trgovini?

S obzirom na to da svako oko drugačije percipira boju, moguće je da će se proizvod koji ste naručili u stvarnosti razlikovati u boji od prikazane fotografije. Boje mogu biti iskrivljene i zbog tehnike – ovisi o postavkama fotoaparata u trenutku snimanja, kao i o postavkama i balansu boja na vašem monitoru.

Gdje mogu pronaći podatke o dimenzijama prtljage?

Dimenzije prtljage navedene su u preglednoj tablici „Parametri“, koja se nalazi desno od opisa proizvoda. Ako dimenzije proizvoda nisu navedene, to znači da ih nemamo na raspolaganju jer ih proizvođač ne navodi.

Jesu li dimenzije kofera navedene uključujući kotačiće/ručke?

Ako nije drugačije navedeno (npr. ako u tablici Parametri nije ispunjeno polje „Unutarnje dimenzije“), u dimenzije prtljage uključeni su i njezini izbočeni dijelovi (kotačići, ručke). Dimenzije kofera stoga navodimo u pravilu kao maksimalne.

Jesu li izdržljiviji tekstilni ili tvrdi koferi?

Tvrdi koferi, posebno oni od polikarbonata, znatno su izdržljiviji od tekstilnih kofera. Njihova dodatna prednost je i činjenica da tvrda vanjština ne propušta vodu pri jakoj kiši, dok tekstil da. Više možete saznati u članku o materijalima za putne kofere.

Koji je materijal za kofere najlakši/najizdržljiviji?

Jednoznačno najizdržljiviji i najlakši materijal za kofere je polikarbonat, koji je ujedno i fleksibilan.

 

Povrat robe, reklamacije

Želim vratiti/zamijeniti kupljeni i nekorišteni proizvod. Kako da postupim?

Ako roba ne odgovara vašim očekivanjima, naravno da je možete vratiti. U tom slučaju, dovoljno je poslati je natrag na našu adresu Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 60200 Brno. Uz robu priložite kopiju računa i ispunjeni obrazac Odustajanje od kupoprodajnog ugovora. Ako želite zamijeniti robu, postupak je isti, samo dodatno navedite informacije o tome koju točno robu i u kojoj količini želite da vam pošaljemo, te način na koji ćete podmiriti eventualnu razliku u cijeni (pouzećem ili bankovnom doznakom).

Na kupljenom proizvodu se očito pojavio kvar, koji je postupak reklamacije?

Reklamiranu robu zapakirajte tako da se tijekom transporta do nas dodatno ne ošteti. Pošiljku pošaljite zajedno s kopijom računa (ili brojem narudžbe) i popratnim pismom s opisom kvara na adresu Prodejna Bagalio, Křenová 210/64, 602 00 Brno. Čim reklamirana roba stigne do nas, kontaktirat ćemo vas i dogovoriti se o daljnjem postupanju.

Koliko traje jamstveni rok za kupljene proizvode?

Jamstveni rok za kupljene proizvode zakonski je određen na 24 mjeseca od datuma kupnje. Neki proizvođači nude i produljeno jamstvo. Jamstveni rok je za svaki proizvod u e-trgovini naveden u tablici "Parametri". Informacija o duljini jamstva također je navedena izravno na ambalaži ili etiketi proizvoda.

 

Ostalo

Koje su dopuštene dimenzije ručne prtljage?

Svaka zrakoplovna tvrtka određuje vlastite uvjete za prijevoz ručne prtljage, stoga izričito preporučujemo da prije kupnje prtljage potražite konkretne podatke u poslovnim i prijevoznim uvjetima prijevoznika s kojim planirate letjeti. Dimenzije za ručnu prtljagu koje je odredila IATA (International Air Transport Association, Međunarodna udruga zračnih prijevoznika) ne moraju poštivati sve zrakoplovne tvrtke. Neke dimenzije navodimo u našem pregledu dimenzija ručne prtljage.

Mogu li s koferom s četiri kotačića voziti i na dva kotačića?

Ne preporučujemo to. Prilikom vožnje na dva kotačića, kofer s četiri kotačića se oštećuje. Kotačići se tada vrlo brzo troše. Posebno pri većem opterećenju može doći i do njihovog mehaničkog oštećenja. Eventualna reklamacija na temelju takvog saznanja ne mora biti priznata. Iznimka su koferi s četiri kotačića kod kojih je izravno navedeno da su njihovi kotačići dizajnirani tako da se kofer može voziti i na dva kotačića.

Zaboravio/la sam brojčanu šifru koju sam postavio/la na bravi kofera, što da radim? Može li se kofer nekako otvoriti?

U ovom slučaju, jedina je mogućnost isprobati sve brojčane kombinacije (ukupno 1000). Ako želite otvoriti kofer i nastaviti ga koristiti, počnite s 0-0-0, zatim 0-0-1 i nastavite sve do 9-9-9. To je posao od otprilike sat vremena.

Pružate li vanjamstveni servis ili popravke proizvoda?

Vanjamstveni servis proizvoda obično ne pružamo, moguć je samo za odabrane marke i po dogovoru.

Prodajete li rezervne dijelove?

Neke rezervne dijelove imamo mogućnost nabaviti od proizvođača. O dostupnosti i cijeni traženog rezervnog dijela možete se raspitati izravno u našem odjelu za reklamacije, koji upravlja skladištem rezervnih dijelova. U upitu, molimo, navedite konkretne informacije o traženom rezervnom dijelu (marka, model, vrsta i broj).

Niste pronašli odgovor na svoje pitanje? Pišite nam!

Akceptujeme karty VISA Akceptujeme karty Mastercard Akceptujeme karty Maestro Akceptujeme Google Pay Akceptujeme Apple Pay