American Tourister

Marka American Tourister fokusira se na proizvodnju visokokvalitetne i cjenovno pristupačne prtljage. U javnosti je poznata prvenstveno po svojim ikoničnim tvrdim koferima, kojima je svoje lice posudio Cristiano Ronaldo. U asortimanu American Tourister, osim dizajnerskih i izražajnih tvrdih kofera, nalaze se i kvalitetni i profinjeni tekstilni koferi, originalni ruksaci, putne torbe ili praktične torbe za prijenosno računalo.

Ne možemo pronaći proizvode koji odgovaraju odabiru.

Jedna od vodećih svjetskih marki prtljage American Tourister djeluje u više od 120 zemalja diljem svijeta. American Tourister ističe se jedinstvenim spojem stilskog dizajna s kvalitetnom izradom i upotrebom inovativnih materijala. Marka nudi širok asortiman cjenovno pristupačne prtljage, koja se ponosi privlačnim dizajnom, bojama i praktičnim funkcionalnim elementima. Originalne teksture, izražajne boje i profinjeni detalji stvaraju izražajne i iznimne proizvode koji postaju savršeni putni pomoćnici.

Priča o American Tourister započela je 1933. godine na Rhode Islandu u SAD-u, kada je osnivač Sol Koffler uložio svoje cjeloživotne ušteđevine u osnivanje tvrtke za proizvodnju prtljage. Njegov cilj i san bio je stvoriti izdržljiv kofer koji će biti cjenovno pristupačan svima.

U poslijeratnoj 1945. godini počeo se razvijati zračni promet, a lagana i izdržljiva prtljaga postala je vrlo tražena. American Tourister je na potražnju odgovorio koferom Hi-Taper, koji je bio lagan, moderan i dopunjen drugim funkcijama koje olakšavaju putovanje.

50-e godine bile su za tvrtku u znaku eksperimentiranja sa vrhunskim materijalima s rezultatom proizvodnje prvog kofera od prešanog materijala na svijetu. On se odlikovao ne samo visokom izdržljivošću, već i modernim dizajnom. Ovaj napredak postao je dobar temelj za uspon međunarodnog zračnog prometa u 60-ima. American Tourister postao je prva tvrtka koja je počela testirati svoje proizvode uz pomoć stjuardesa glavnih zrakoplovnih prijevoznika.

Godine 1971. marka je objavila slavnu reklamnu kampanju s gorilom. U reklami, gorila unutar kaveza neuspješno pokušava razbiti kofer American Tourister bacajući ga i udarajući o rešetke.

Godine 1993. American Tourister je kupila tvrtka Samsonite. Tako je nastao spoj dviju jakih svjetskih marki prtljage, što je objema tvrtkama dalo novu dimenziju.

2014. je bila godina kada je marka uspostavila suradnju s tvrtkom Disney i tako stvorila prtljagu s omiljenim likovima iz svijeta Disney i Marvel.

Godine 2017. American Tourister je na tržište lansirao ikonski model SoundBox. Jedinstveni dizajn koncentričnih krugova zaslužio je prestižnu nagradu Red Dot Design Award.

Sljedeće godine 2018. tvrtka American Tourister nije mirovala i uspostavila je suradnju s nogometnom zvijezdom Cristianom Ronaldom, koji je postao lice cijele marke.

Godine 2019. American Tourister je predstavio novu kolekciju Airconic sa svojim do tada najlakšim tvrdim koferom. Veliki kofer (veličina L) Airconic ponosi se težinom od samo 3,2 kg.

Sljedeće godine obilježene su održivošću. Tvrtka American Tourister brzo je shvatila potrebu za promjenom i reagirala jedinstvenim materijalom od recikliranih PET boca nazvanim Recycled™. Ovaj materijal koristi se kako za unutarnju podstavu, tako i za vanjsku površinu kofera i torbi American Tourister.

Godine 2021. marka American Tourister simbolično je osvojila europsko tržište, prodan je milijunti kofer modela SoundBox, što ukazuje na njihovu visoku popularnost i bezvremenost.

Godine 2023. marka American Tourister proslavila je 90. rođendan. Iako je starija nego što bi se moglo činiti, i dalje se vodi izvornom vizijom - stvarati visokokvalitetnu prtljagu dostupnu svima, točno onako kako je to zamislio njezin osnivač.

Službene stranice proizvođača: https://www.americantourister.eu/

Akceptujeme karty VISA Akceptujeme karty Mastercard Akceptujeme karty Maestro Akceptujeme Google Pay Akceptujeme Apple Pay